![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 501
|
![]()
Hamnade av en händelse på den här sidan, ett nytt spel, som är tänkt att releasas i början 2006. Svenskt dessutom.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=940 Titta på bilderna, det finns en film oxå. Den växtligheten implementerad i en tågsim... ![]() Färgerna gillar jag iof inte, är alldeles för grälla o starka, men det passar nog i den här typen av spel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Tänk att ha denna växtlighet och vatten i en tågsim... mmmmm, det vore nått!
Tycker att dom som gör objekt till MSTS eller Trainz, borde göra "klungor" av växtlighet eller hus. Att bara göra ett av varje, gör att gränsen för det man kan sätta ut nås för fort och rutten ser "naken" ut...
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
![]()
Det är ju väldigt likt hur FarCrys grafik ser ut i 64bit versionen, fast denna verkar ju bli snäppet värre! Trodde först att de använde FarCrys motor men läste sen att de tydligen utvecklar en egen.
Intressant! ![]() Jag nämnde på Aurans forum nån gång att de skulle byta ut gamla Jet till FarCrys motor men det tog hus i helvete ![]() Fast i ärlighetens namn är det ju inte fullt så enkelt, styrkan med exempelvis Jet är ju just att man enkelt kan skapa eget material osv.
__________________
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-07-14 klockan 12:04. |
![]() |
![]() |