![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
deleted
|
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Om jag inte har fel så har detta spel nu varit abandonware rätt så länge nu
![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det finns nu ochså massa tilläggspaket med Amerikanska tåg (1921 - 2000) att ladda ner. Tyskt finns också, snart kanske någon gör Svenskt.[
![]() ![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Detta var mitt favoritspel för några år sedan och jag har njutit många timmar med det.
Var hittar man loken numera? dom brukade finnas på samma plats som vagnarna och dom har jag inga problem att hitta, det har till och med dykt upp några nya, men var finns loken? Harry |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Member
|
![]() Citat:
Citat:
![]() ------ Andreas (Halalko) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
Själv har jag tankat ner både TT (dock aldrig orkat installera) och en hel del andra abandonware. Det är ju skoj med lite äldre spel ![]() /Jocke http://www.saltsjobanan.se / http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Member
|
![]() Citat:
![]() Derimod kan det godt tænkes at det er lovligt at downloade de nævnte udgaver hvis man allerede ejer TTD i originaludgave, altså at det svarer til en "sikkerhedskopi"... Citat:
Andreas (Halalko) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Sådana "taskiga" svar behöver vi inte posta här.
Andreas var snäll nog att ta reda på fakta och nu vet vi vad som gäller. Med detta hoppas jag att tråden avslutas utan vidare diskussioner om spelet (eller andra "abandonware") då vi inte för diskussioner om warez här. Tack på förhand. § 3.6 Piratkopiering, warez och annat olagligt - Forumet tillåter inga diskussioner om olovlig kopiering av filmer, avsnitt, program, spel eller annat. Även om lagen är lite suddig när det gäller kopieringen av upphovsrättsskyddad film, avsnitt & musik och meningarna skiljer sig om det är olagligt eller inte, så har vi bestämt att vi inte skall diskutera sådant i forumet ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |