|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2004-07-10, 03:07 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Nov 2002 Ort: ,Flundre Härad , Sweden. 
				 |  Portaler 

Jag har precis laddat hem SP 2. Jag är lite nyfiken hur det fungerar med portaler, men gick bet direkt när jag letade i menyerna. Finns det färdiga portaler (typ tunnelöppningar), och i så fall undrar jag var jag kan hitta dessa. Är det så att de måste laddas ner från DS? Tacksam för hjälp: | 
|   |   | 
|  2004-07-10, 08:42 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Mar 2003 Ort: Kista, Sweden. 
				 |   

Det är lite svårt att veta vad du menar med portaler. Är det tunnlar du menar? Sök i så fall på "tunnel" på DLS. Enbart tunnelöppningar känner åtminstone inte jag till. Göran. GN | 
|   |   | 
|  2004-07-10, 10:07 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2004 Ort: ,  , Sweden. 
				 |   

Det finns portaler med i sp2, men lustigt nog så ligger dessa under objectsfliken (byggnader och liknande) med namnet portal. Harry | 
|   |   | 
|  2004-07-10, 12:40 | #4 | 
| Niträknare & STW-member Reg.datum: Aug 2001 Ort: Segeltorp,  , Sweden. 
				 |   | 
|   |   | 
|  2004-07-10, 19:11 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: Mar 2003 Ort: Kista, Sweden. 
				 |   

Inressant måste kolla vet mycket väl vad tågmagasin är detta gör ju att man kan ha en minimal bana och endå ett stort urval avtågset i flödet. Göran. GN | 
|   |   |