![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Här är 2 y1
![]() Här ses dom i Mariannelund en regnig dag den 6 April 2004! ![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vad tycks om dessa y1
![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Du skriver först 23.35 och då är det inte för många som skriver på fourmet, sen frågar du igen innan alla har hunnit vakna(eller så har de gått till jobbet) så jag tror itne du bör förvänta dig svar under den tiden på dygnet! ![]() Angående bilden så känns det lite oskarpt ändå, för det är väl den nya kameran du tagit med!?[8)] Kanske bara jag som ser dåligt annars???[ ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
En hel del överstrålning i bilden med om gör den lila..
Något över exponerad, oskarp m.m. //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Med ett par klick i t.ex. photoshop eller gimp, kan man förbättra färgerna lite grann. Har försökt:
![]() Detta är ett tips, ingen kritik. Y1 ![]() ![]() Edit: Jämförelse med orginal: ![]() /Jocke http://www.saltsjobanan.se / http://www.saltsjobanan.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Tänk vad lite pill i Photoshop kan göra underverk:
![]() Edit: Jocke, vi hade visst precis samma idé, exakt samtidigt också! ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
orginalbilden var så här:
![]() Ändrade skärpan på den andra som jag skickade! ![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
2 Y1:or möts i Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 16 | 2004-06-17 19:26 |
Två Y1:or | vfp420b | Off-topic | 2 | 2004-04-07 13:21 |