![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej!
En minnes film World Trade Center New York som jag själv skapat och lagt in klipp och passande musik men det ända som inte stämmer är att låten heter Streets Of Philadelphia..... Länk: http://w1.381.comhem.se/~u38110091/wtc.WMV Tycker själv att filmen blev riktigt fin och tragisk...[V] Skriv Gärna kommentarer! EDIT: Filmen kommer nog bara visas under helgen, för då kommer den tas bort, För jag har bara lånat kontot. ![]() X 2000 - Kungen av Svensk Järnväg |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Det ser riktig bra ut, måste jag säga. Dock tycker jag att du fokuserade för mycket på när själva planen flög in i tornen, du borde ta med alla skrikande människor flyendes från gatorna istället för tomrummet i slutet...
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() X 2000 - Kungen av Svensk Järnväg |
|
![]() |
![]() |
|