![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Idag var jag och Mattias ute på fotorunda. Först vid Malmen lite utanför Linköping och sedan tog vi bussen in till stationen.
Där kom ett Pendeltåg. Vi fotade lite. Jag ser hur Pendeltåget blinkade med ljusen och föraren vinkade utav bara den. Vad är detta tänkte jag? Jag fattade sedan att han ville att vi skulle komma fram till hytten - Mattias fattade inte riktigt först men sedan gick vi dit. Han sade att vi fick åka med till Norrköping om vi ville. Ja, gärna och vi hoppade in. Det var helt underbart! Har ju bara tidigare åkt Y1-hytt men detta var något helt annat. Coolt mins sagt. Bromsarna var riktigt bra på tåget och vi stannade i Linghem. Kort därefter mötte vi bland annat Blue-X, X 2000 och ett par Pendeltåg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Som ni ser var det ganska mycket skit, sprickor osv. på fönstret. Dessutom var det nästan omöjligt att fota under färd. Det krängde och skakade för jämnan och det var svårt att hålla kameran stilla. Ett par bilder med längre slutartid för att få "fart-effekten". Enjoy! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har väl kanske inte fått "hoppa upp" i hytten för att förarn ser mig. Men dock har jag två gånger fått åka X51, efter att ha frågat föraren
![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Redan Pson, Redan....
![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Vad kaxar du upp dig om? Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Redan? Vi har ju åkt Y1 + Regina i hytten.. Men de kanske du inte visste Kvarne? Så redan är det inte [xx(]
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Varför retas du för Kvarne!?! Och du som alltid brukar holla årdning!! [}
![]() ![]() ![]() X 2000 - Kungen av Svensk Järnväg |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
X1x Serien är fin fina tåg... Riktigt snygga bilder, smultron grymma
faktiskt. Mycket bättre än alla tråkiga bussbilder som visas [xx(]. Tänk om man en dag fick sitta bakom spakarna på ett sådant tekniskt vidunder, vem vill köra buss ![]() ![]() ![]() Edit: Kvarne släng dig i väggen, här kommer Pson med sina urgrymma bilder --- ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Har dessutom kört spårvagn på både Nockebybanan och Tvärbanan... ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 Edit: Har även kört spårvagn i Malmköping.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 | |||
Junior Member
|
![]() Citat:
![]() Porschar och Ferraris inkluderade, man lär sig en hel del ute på landet ![]() --- ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Haha, jag har kört X3 Arlanda Express
![]() ![]() X 2000 - Kungen av Svensk Järnväg |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra ![]() PS.Har kört buss ute vid Harkskär också + kört lite tvärbana.DS EDIT: Jag ändrade så att citatet från Kvarne hamnade på rätt ställe /Rogge ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Kvarne känn dig aegd
![]() --- ![]() |
![]() |