|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2003-05-11, 17:29 | #1 | 
| Medlem |  Vi vill se Reginan rulla! Vi vill se Reginan komma 

Hej! Nyfiken på en status rapport angående Reginan? Har ni fixat motorproblemet?(ni kommer väl ihåg att den går på starkström?  ) Jag, lixom många tror jag, vill ha Regina! De bilder man sett är ju såå snygga! *suktad* Jaa jag erkänner, jag har installerat TRAINZ UTC igen...kunde inte hålla tassarna borta...  [:I]  [8D]   Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) | 
|   |  | 
|  2003-05-12, 17:03 | #2 | |
| Medlem Reg.datum: Sep 2002 Ort: Stockholm, Sweden 
				 |   Citat: 
 vem kan hålla fingrarna borta från UTC???  /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... | |
|   | 
|  2003-07-21, 22:33 | #3 | 
| Medlem |   

Uppdatering sökes! Hur gås det med Reginan? Har den gått till skrot eller? Längtar efter den faktiskt, skulle vara kul att veta hur långt det är kvar....  [  ]  Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) | 
|   | 
|  2003-07-23, 18:02 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Aug 2002 Ort: Solna  , Sweden. 
				 |   

Vaaaaarrrrr ääärrr Reginan!!!!! Längtar så!! ]    Jonas Bodell VD för BOPGE | 
|   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Liknande ämnen | ||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Nytt bolag vill komma igång | alaska | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-03-17 07:57 | 
| Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 17:12 |