![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() Frågor: Vad är det för busstyp jag sitter i? Är det en gammal eller ny buss? I och med att det inte är många här som är från STHLM och kan dess bussar så blir det bara 2 frågor. Samma bildgåta finns även på Bussnack & www.ss.se och där är det fler frågor...(i och med att det är fler buss-kunnare där...) ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
|
![]()
En Scania ledbuss. CN113xx någonting. Kanske en av Swebus Scanior?
//Roger |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
ser ut som en CN111 eller CN112 i och med den gamla inredningen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() Rätt Svar: Scania CN 112 Rätt så gammal buss. En av de äldre Söderortsgaraget har... ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vi hade sådana i Linköping också fram tills projekt "Klara, färdiga 2000" som genomfördes 1997-1998.
Då köptes nya bussar in, man gjorde om hela linjenätet och man byggde om hållplatserna till orangebetong, hägre stenar osv. Bussarna var stabila i alla fall, men kanske inte så bra mot våran miljö. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildgåta!?! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-03 22:20 |
Lätt bildgåta! | Mson | Off-topic | 4 | 2003-08-24 21:39 |
Bildgåta till (puh)... | tjalle | Off-topic | 3 | 2003-07-25 12:14 |
Nu ska ni få en bildgåta... | Jocke | Off-topic | 33 | 2003-03-13 19:08 |
Bildgåta... | Kalle Lj | Off-topic | 42 | 2003-03-06 18:43 |