![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jo, nu har ju jag investerat i UTC. Men jag har upptäckt ett litet fel när man ska electrifiera.
Om man ska Elektrfiera där banan korsar ett vattendrag eller där banan går på en bro så "åker" kontaktledningen ner i "hålet" när man "går" med kontaktledningen över "hålet". Kan man slippa det eller är det bara att ge upp försöken med att elektrifiera? Hjälp behövs fortast möljligt! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Göteborg, , Sweden.
Inlägg: 1 830
|
![]()
Har du provat med STW:s kontaktledning eller dom som följer med spelet? Jag har inte det problemet här iallafall så det skall gå att komma förbi.
/Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
|
![]()
hej dson.
Detta hände mig med och jag prövade då att lägga ut bron och ledningarna innan jag sänkte/höjde marken. då följer de me bron, gjorde de hos mig iaf..., //Mixerboy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Annars så kan man väll höja och sänka själv ledningen om jag ej har helt fel nu dom flästa "splines objekten" är ju höj och sönk bar/bara
M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 18:21 |
Angående TRS 2004's Innehåll | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-10-29 18:49 |
Frågor angående Z 68 | y3fan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-09-24 12:10 |
Angående editorn | Jonte | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-11-05 18:54 |