![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ja, frågan är som vanligt.
![]() - Var är vi? [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
X2..EDK...strax.... Köpenhamn
Men vad gör den här tråden här ??? lägg den i OT där den hör hemma ![]() ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jag trodde också att det var ett vanligt Fotografi, inte en Svreenshot!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nä, skämt åsido, tror samma som Repairman! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nørreport?
/Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Visst är den, Vesterport, stationen före København H, ska de vara. Får ni andra en massa felmeddelanden om saknade objekt och sånt när ni passerar Snekkersten på Kystbanen? Jag försökte köra Lille Nord, Snekkersten-Hillerød, det gick till sist men man fick klicka som besatt för att komma förbi alla felmeddelanden
/Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Seriöst...fin bild... ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det är bara att håla ner enter knappen så funkar det
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Member
|
![]()
Jag bara undrar meg en bit över vad en X2000 gjör på S-banan, dom kann slet inte kjöra dar, dar ar ju 1500 V DC, og som jag huskar skal dom bruke en lite bit mer og desutom skal dom ha AC.
Ellars en mycket snygg bild. TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
- Jag gjorde min egna lilla aktivitet med ett X2-2 tåg som ersatte S-tågen denna dag. Fick dock justera tidtabellen manuellt i Activiy Changer eftersom det var väldigt svårt att hinna med på 100 i svårighetsgrad.
Japp, stationen innan Köpenhamn. [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Member
|
![]()
Okej, jag hoppas at dom passasjera du hadde med denna dagen hadde en mycket trevlig resa, för de kommar nog inte at pröva det igjen.
TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildgåta!?! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-03 22:20 |
Lätt bildgåta! | Mson | Off-topic | 4 | 2003-08-24 21:39 |
Bildgåta till (puh)... | tjalle | Off-topic | 3 | 2003-07-25 12:14 |
Nu ska ni få en bildgåta... | Jocke | Off-topic | 33 | 2003-03-13 19:08 |
Bildgåta... | Kalle Lj | Off-topic | 42 | 2003-03-06 18:43 |