![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hejsan!
Satt och surfade runt på Webhallens hemsida och hittade nått intressant! De har importerat Trainz UTC och säljer det för 599:- Bra/dåligt? De har dock skrivet om det på engelska och de bilder som finns är från TRAINZ inte Trainz UTC...det är dåligt....[} ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Beställer man UTC från Auran direkt kostar det 410 kr med frakt så det verkar rätt dyrt. Det blir dessutom ännu billigare om man har Trainz innan.
Däremot kan det ju ta några veckor innan det kommer med posten från Auran, och sen får man ju inte glömma att man kan åka på moms också om man har otur. Man måste ha kreditkort där också. När jag beställde UTC från Auran skickades det på torsdag och jag fick det på måndag i brevlådan. Fast det får nog anses extremt snabbt. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Hej.
Som inte alla vet så är jag inblandat i Trainz på flera olika vis och bland annat som Trainz on the Road ShowCoordinator. Jag har därför skrivit ett brev till Webhallen och påpekat felaktigheterna på ett sakligt sätt. Mvh Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |