![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Satt och funderade på om det fanns några X2 ![]() "LINX" och "DAGENS INDUSTRI LOKET" Finns ju ej till MSTS är det några fler![?] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Linx finns visst. Men till den nya modellen skall jag och Hawk måla en Linx X2000 (som till den första) men det hindrar ju inte dig Ollis från att måla du med! [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det är bara att måla på min fotorealistiska då, Ollis! [8D]
Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
Jag har nämligen gjort loket + en vagn på Linx!
![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Jag håller på med "Dagens industri" X2:an och har målar i mån av tid.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Olis: Varför inte fortsätta på Linx?
Trigger: Ser fram emot "Dagens industri"! Synd att dom inte fortsatte med reklam X2 ![]() ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Kan någon vara snäll att försöka att göra Amtrak X2000? Håller nämligen på med en aktivitet med X2000 till NEC!
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB Ps. Görgärna den ommålningen till den "nya" modellen, varför inte måla om Psons X2 Photorealistic om han ger tillstånd?? Ds |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
|
![]()
Pierre;
Vem sa jag har slutat att måla på "Linxen"?[:0] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilka kommer till Järnvägsmuseidagen på lördag? | Dson | Off-topic | 5 | 2004-09-08 19:24 |
Vilka ska till Järnvägsmuseéts dag den 13/9? | Dson | Off-topic | 5 | 2003-08-17 20:31 |
Har infon om vilka som är online försvunnit? | Olaf Lindström | Off-topic | 4 | 2003-03-20 18:41 |
Vilka tåg har ni till och från Gävle? | Pson | Off-topic | 2 | 2003-01-08 20:33 |
Vilka Rc:or? | cykel | Off-topic | 5 | 2002-06-17 14:06 |