![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]()
Hallå!
Håller på och bygga på min rutt men gick iväg ett par timmar. Eter att jag kom tillbaka och laddade upp min rutt så hade allt försvunnit. Men sedan insåg jag att allt bara var osynligt. Markeringarna för rälsen fanns där när jag tryckte på dem, och jag kunde flytta dom också. Har påträffat detta ibland på andra objekt, t.ex. plattformar. Det är vad jag tror är ett bugg men jag vet inte hur man löser det. När jag startade om världen så kom en del räls fram. Hade gött! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Glömde lägga till en bild så här är den. Det är utav newS's rälsbitar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Gå in på Inställningar (Settnings) och under grafik-inställningstabben, välj Advanced och Dra alltid max på objektdetaljer.
Fick samma problem, men bara på utplacerade objekt, inte linjära.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack! Men tyvärr kom bara en del fram...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Upptäckte att det måste vara nåt fel på banan. För jag kan bygga lika bra som förut i en annan rutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vad för template använder du? Det saknas ju gräs åh sånt! Prova med en annan template.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Men vem vet, det kanske blev nåt fel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Okej, jag hittade en till nedladdning till Swenbanan. Och efter jag hade installerat alla .rpk filer så startade jag Train Simulator. Den första bilden är utav SE-Swenbanan's template och den andra är utav SE-Testroute's template.
![]() ![]() ![]() Hade Gött! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Har du läst manualen och kollat vad du ska ladda ner?
Jag tror du behöver European & US Loco & Asset pack. Kolla in denna inlägg.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Det står så, men jag har lagt ner så mycket pengar på annat i spelet så det får nog dröja ett tag.
|
![]() |
![]() |