Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-11-12, 23:03   #1
ÖresundstågsLover
Medlem

Reg.datum: Nov 2012
Standard Ett riktigt Öresundståg

Hejsan, jag har börjat att "spela" (om man nu vill kalla det de) trainz. Och jag älskar öresundstågen (kanske syns på mitt användarnamn). Jag googlade "x31 trainz" och hittade detta forum. Jag laddade ner LAn:s modell och körde den lite, fortsatte att söka runt och hittade sedan de äldre modellerna också, och sist hittade jag svoyagers c20. Jag körde de olika modellerna ett tag och tyckte ju att c20 var roligast att köra, och jag blev besviken på lresundstågen som finns. Dels på att ljuden till ö-tågen var helt fel (hade förväntat mig mer verkliga ljud) och att färger och annat inuti var helt fel. Sedan blev jag besviken på hytterna också. LAns modell var "bäst" men där finns ändå mycket fel som kan rättas till.

Jag har gjort en liten lista på några saker som vore kul att ha i en modell av ett Öresundståg. Då här jag utgått från lans modell.
- snyggare insida - mer riktig textur
- riktig hytt - mer som c20
- riktigt ljud
- kan själv stänga dörrarna från hytten.
- inte bara SJs målning
- mer detaljerat tåg

Bara några saker.

Då jag inte kan ett dugg av detta så önskar jag att en snäll 3D modelkerare skulle kunna göra en sådan här modell.
ÖresundstågsLover besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:12.