![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Kommer ni ihåg min förre rutt Vätterby - Pålsjö rutten? Den med färgorna i hamnen te x. A det min testbana där jag testade olika grejer för en gångs skull
![]() ![]() ![]() ![]() Här kommer bilden: ![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Mycket snygg rutt, hoppas att det blir en release!
Mvh Jonas ![]() Jonas älskar Tåg & Flyg! |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Kan inte du göra en elektricifierad rutt eftersom att pierres inte kommer vara det?
![]() MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Trigger!
Jaså, du tänkte samma som jag!? Ja, för mig gör det inget. Eftersom du tänker tänker ändra på spår och jag inte, så kommer dom nog skilja sig åt och inte bli så lika. Sen sätter man ju ut objekt olika också! Hoppas det går bra / Lycka till! Olis: Trigger kan ju göra som jag, en el-patch, som den som vill köra eltåg kan lägga in (då kan man ju välja!). ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny rutt på gång. Traneby-Kvarnebo Järnväg - TKJ | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 29 | 2005-06-10 08:59 |
Broberg-Ålunda Järnväg | sjonas | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 21 | 2003-07-10 00:11 |
Vätterby - Pålsjö järnväg | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 37 | 2003-02-19 15:40 |
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-11-20 17:33 |
Dala Ockelbo Norrsundets Järnväg | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-05 03:46 |