![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Fick lust att göra ny bana, har ju jobbat i timtal med den gamla och det har blivit både det ena och det andra, nu gör jag en ny bana där jag ska försöka få till flera små samhällen i närheten av varann som binds samman av ett spår.
Årtal blir väl nutid men det kommer att finnas med en del äldre material som t.ex. Yb06 t.ex. Bilder kommer...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En YB06 med okänt litt. ankommer Bergabanans för tillfället enda station.
Använder för tillfället bara 1 baseboard och har även satt upp 4 st backdrops (eller om dom nu kallas något annat). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Bygget går vidare med ett spår som passerar 2 berghällar men turligt nog så har Lindbergs Sprängtjänst varit där och sprängt ur så man kunnat anlägga ett något rakt spår iallafall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr fick jag inte några Screen Shots på det men en stor stämningshöjare var då jag fick se 2 st Volvo baklastare i listan nu.
Men däremot dök inte Y-bussen upp i listan efter inmatning, och en del av mitt spår hade försvunnit nu efter att jag stängt ner och startat upp spelet. Däremot kan jag bjuda på 2 ånglok, varav det större är jag nyfiken på vad det är för nått, det ser ju modernt ut och kom snabbt upp i hög hastighet, dock var det utan vagnar och dessutom är det stort så det har väl stor dragkraft då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]() Det andra kommer ifrån Australien om jag inte minns fel... Mer än så vet jag inte om loken.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ingen ånga utan kol....tendern vore nog viktig....
![]() Tack för fakta! |
![]() |
![]() |