![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jaha, då fick jag paket från Australien idag. Så nu tillhör jag också, skaran som innehar TS2010.
Innan jag installerar, så tänkte jag höra mig för. Om det finns något speciellt, som man ska tänka på, innan man ska installera. Har det kommit någon uppdatering till TS2010, som man bör ladda hem innan. Kan inte minnas, att jag har läst eller hört om någon uppdatering till TS2010, bara till TS2009. Installationen kommer att ske, på Windows 7. Förväntar mig bara svar, utav dom som redan har TS2010 och som har installerat det och inga spekulationer av er som har TS2009 och nedåt, som bara kommer med vilda gissningar.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Jag installerade det på windows 7 64-bit....utan problem och utan att gjort någonting innan...funkar problemfritt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Dock...så verkar det väldigt svårt att installera svenska tågen...dom flesta syns inte inne i spelet..
![]() |
![]() |
![]() |