![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
hejsan!! jag skulle fråga om det finns en möjlighet om någon av er skulle kunna göra sj:s manövervagn till RC :s interregio ni vet den som ser ut så här
![]() tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag hoppas det med! Den ser otrolig ut! I verkligheten. Sorry, men jag kan inte gMax, lär nog inte starta.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag vill också ha den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Inte för att låta negativ, men jag tror inte att någon kommer att bygga den bara för att ni vill... Men jag håller med, det vore kul!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
aja vi hoppas på det bästa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
JAG OCKSÅ! Du rockar fett. Gp3119
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Om ni så hemskt gärna vill ha den, så se till att bygga den själv?
![]()
![]() |
#8 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
jo om det bara vore så lätt så jag har lagt många timmar på att försöka lära mig hur man bygger men än så länge kan jag bara repainta. Men jag hoppas någon tar sig an dessa vagnarna för är ju en rolig grej som borde gå att göra genom att ta en av de vagnar som finns ute idag och sedan ta delar av payware rc loket och klistra ihop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag klagar inte på dig, för att du inte är bra nog. Alla är barn i början, och jag kan själv inte ens bygga en tegelsten i 3D och har ej aldrig försökt under mina år här. Men å andra sidan, kräver jag inte heller något. Vill jag ha något, då tar jag banne mig och fixar det själv! If you want something, you better do it yourself.
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2010-04-19 klockan 20:51. Anledning: En högerparantes hade letat sig in i texten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
håller mer rac_hammer det är inte sä jäkla lätt och bara börja testa och bygga en manövervagn på första gången!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Jag har börjat bygga till RW, min dröm är att bygga X31.
![]() |
![]() |
#14 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Om någon hade haft lusten att bygga manövervagnen så hade den redan varit byggd, om ni vill att någon ska bygga den för att ni vill ha den får ni nog kontakta någon som jobbar med det, men det är aldrig billigt, annars får ni ta och börja lära er eller vänta på att någon har lust att bygga den. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-04-19 klockan 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Och lär er som sagt att bygga själv!! Och en manövervagn kan inte byggas på en dag..
|Henrik L Senast redigerad av Henrik L den 2010-04-20 klockan 16:45. |
|
![]() |
![]() |