![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Är det bara hos mig som det är trögt att komma in på DLS?
Det kan vara mycket trögt att komma in och ofta så kommer inte startsidan upp utan jag kommer direkt till sidan där det finns lok för nerladdning. Många gånger går det inte att ladda ner något. Den mindre Download Page öppnas inte eller om den öppnas så går det ändå inte att få ner något. Tröttsamt, men ligger felet på min sida eller på Aurans sida? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för ditt svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Var inne på DLS kl 8.00 i morse, allt gick med blixtens hastighet. Det brukar gå bäst tidigt på morgonen.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det är ju bra. När jag tog upp DLS idag 16:00 tog det en minut innan den var klar. För att sedan ta mig från startsidan till loksidan tog det ytterligare en minut.
Men med tanke på svenolovs hänvisning hoppas jag det blir bättre fart framöver. Och även bättre funktion. Många gånger när jag tar upp DLS kommer jag inte till startsidan utan ofta till loksidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
det brukar vara segt för mig också.... men jag bryr mig inte så mycket för jag är typ aldrig där inne ändå men... de e segt......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Själv är det ytterst sällan jag har problem med att det segar på eller något annat. Men å andra sidan, kanske jag är en av få, som hajjar hur många det är som jag delar sidan med, så tillfälliga proppar är inget konstigt egentligen. Auran finns inte bara i Sverige.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
hehe ja de t jag... ok tack =)=)
|
![]() |
![]() |