![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag har en liten funderan om platform markers. Kan de placeras innan man är klar med spår och landskap (objekt osv) utan risk för krasch eller måste det göras samtidigt som signalsättning när allt annat är klart?
![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ja, du kan placera Platform och Siding bara inom Tiles är byggklar. Samma sak med hastighetskyltar. Signaler väntar du med tills hela rutten är klar. Om du ändå gör det, så kan du inte köra Rebuild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej! Men måste det vara klart med både spår och vanliga landskapsobjekt (hus, träd osv) i tilen innan platform markers kan placeras?
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det räcker med spåren OCH vägarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Ok. Då ska jag börja med vägarna nu så att jag kan placera platform markers. Det blir lätt förvirrande annars när man inte kan se namnet på alla stationer.
![]()