![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Tyvärr så verkar det som att min cd till trainz 2004 har gått sönder. Är nu ute efter att köpa en ny. Vet inte riktigt vad jag skall satsa på. 2006, 2009 eller som det verkar att kommit ett nytt, 2010. Är det någon som kan uppge vad de olika förslagen kostar och var jag kan köpa dem? Vänlig hälsning LokKalle
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Själv har jag alla tidigare versioner och kommer troligen att även köpa 2010. Hade jag bara haft 2004 och tänkt köpa nytt, så hade jag köpt den allra senaste = 2010. Mellan 2006 och 2009, så hade jag valt 2009 i första hand.
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() Citat:
Skall ge mig ut på stan när löna kommeoch köpa något. 2009 blir det nog om inte 2010 finns redan. Vad jag undrar över och som jag inte fick med i första meddelandet var hur det blir med mina och andras / dina trainz som jag laddat hem. Kan de användas i de nyare versionenrna? Har hört att 2004 inta passar in med 2006 och 2009. Någon som vet hur det funkar? Kalle
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
I stort sett allt funkar, i alla fall visuellt, i Ts2009-10 som är gjort i tidigare spel (TRS2004 ett exempel) Dock ska det förekomma en fruktansvärt massa errormarkeringar i CMP, men struntar man i dem så funkar det utan problem.