![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Där du surfar, spelar, bygger banor, ja, vad du nu gör
![]() Själv har jag det så här: 1) Vid stordatorn, (Där jag kör MSTs) 2) Laptopen, som för tillfället står placerad i köket... Så, släng upp en bild nu! ![]()
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Finns egentligen en gammal tråd om detta här:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22829
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Oj, men vad jag har märkt så är det tydligen inte så välkommet att dra upp gamla trådar.
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Gör ju inget med en ny. Några kanske har flyttat, möblerat om, nya medlemar m.m. Jag har iaf gjort om och köpt ny dator, så här kommer en bild.
Såhär ser det iaf ut när jag skriver, bygger rutter, kör tåg m.m. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-01 klockan 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Så det är bättre att fylla på i en gammal tråd än att starta en exakt likadan enligt mig ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Nåja.. I Bussnack kvastas "bump"-inlägg och i Postvagnen låses per automatik trådar med en viss ålder.
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men ska det vara så att om man vill diskutera exakt samma sak som i en (mindre än ett år) gammal tråd, så måste man starta en ny?
Det är i sådana fall knäppt.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Bombardier train har exakt samma stordataskärm som undertecknad. mvh Johnny
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jasså. LG är mitt märke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Mitt med 19 tum är skärmen på och har beteckningen: M1994D mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Inte riktigt likadana, men nästan. Min är LG 19tum W43-Series.
![]() |
![]() |
![]() |