![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Har kommit in i min flygperiod men det går inte så bra när dom har så mjuka banor på Arlanda (Obs detta är ingen krash utan den sjönk ner när jag landa) MVH Ingvar ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej!
Jag har också varit med om det men det var vid start. Planet står ca 1m under banan och då resulterade det i "crash" innan man ens kommit i luften... Vet inte riktigt varför detta händer, men det brukar fixa sig om jag startar om FS2002. /Bowmore |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Det där känner jag igen tror jag.
Är det så att du har Dx 9 installerat?? FS2002 fungerar inte med den ännu, kommer säkert någon uppdatering snart som fixar det. Jag hade samma problem dvs. planen "sjönk genom marken". Det jag gjorde då var en systemåterställning till dagen innan jag installerade dx9. MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej
Vet inte vad jag har för DirectX men tror det är 8.1 hur kollar jag det? Hittade själv har 8.2 MVH Ingvar ![]() Edited by - toren on 17 January 2003 16:54:00 |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Arlanda igen samma bana andra änden.
Körde slewfunktionen och när jag tog bort den sjönk planet och ingen crash, konstigt det är orginalscenery ![]() MVH Ingvar ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2002 nu! | Putte | Off-topic | 1 | 2003-03-08 00:04 |
Hur många har FS2000 / FS2002 | Macley | Off-topic | 28 | 2003-02-19 16:16 |