![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Hej!
La om vista på data för någon vecka sen å då la jag Local mappen på en extern hårddisk. Installerade därefter om Trains09. Efter att jag hade lagt in Local mappen å lagt in allt annat material så fanns banor som jag igenterligen va raderade fanns där och någon av dom jag hade var nu borta! Vad ska jag göra för att återfå mina banor eller är det helt kört? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Känner igen problemet själv. Fast för ig med TRS2006. Hela Local-mappen, en bana borta, konstigt nog den jag byggt på.
Har du kopierat flera mappar/filer än Local-mappen kan du testa att skriva över de befintliga filerna med dom.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Kopierade enbart Localmappen och dom övriga obejekten som sv. tåg, lok å vagnar å lite sånt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Sparade du din rutt på en cmp? För jag vet att jag fick liknande problem, men jag hade även sparat rutten till en cmp fil som jag laddade upp efter det att jag hade ominstalerade trainz, och det funkade bra.
|
![]() |
![]() |