![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, jag har ett litet problem... När jag kopplar in min kamera eller min skrivare eller nått annat i mina USB-intag funkar det inte... Ibland kommer det upp en ruta där det står "ett USB-blablabla funkar inte som det ska", och med skrivaren kommer det upp att den inte är ansluten osv...
Och när jag felsöker så börjar den söka, och sen kommer det upp "felsökningen kan inte fortsätta" Är det någon som vet hur man gör? Snälla hjälp.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Testa att starta om datorn eller göra en systemåterställning.
Någon gång har jag varit med om det här, men en systemåterställning hjälpte iaf mig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har testat starta om datorn... Hur gör man systemåterställning ?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har haft samma problem med en skrivare, men det löste sig när jag tog hem dess drivrutiner från tillverkarens hemsida.
Har också haft problem med vissa datorer och kameror kopplade till dess USB-portar, får felmeddelande "Maskinvara fungerar inte korrekt"/"Kan inte hitta USB-maskinvara" eller liknande. Funkar väl att hitta de rätta drivrutinerna. Annars kan jag inte hjälpa dig.
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men grejen är att det blir så på varenda USB grej jag kopplar in =/ Till och med på USB-minnen
![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men hur kan alla drivrutiner ha försvunnit på samma gång? USB-minnen har väl inte drivrutiner?
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den frågan får mera kunniga inom detta område svara på.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har testat med systemåterställning nu, och det funkade inte
![]() Väldigt tacksam för all hjälp ![]()