![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Har någon laddat ner och provat Peter Hicks fina BR vagnar? Jag har och tyckte att ljudet var mycket störande så jag bytte ut ljudet mot “No enginesound” KUID 1094:53001 utav Trainz4you.dk. Det fungerar bra.
Men innan så såg jag att Hicks vagn BR MK2f DBSO (den enda jag hittills tittat på) har ett fel. Felet tycks ligga hos eldavos class 67 driver KUID2:75134:67024:1. Se bilden CMP fel.JPG Jag är inte kunnig på detta men det ser ut som om bilden boot.bmp inte finns. Vad som menas med de andra felen vet jag ännu mindre om. Men, --kan man fixa till felet på egen hand? Ja just det en sak till. När jag ändrat vagnen kan jag då ändra KUID nummret också och i så fall hur då? Senast redigerad av CGD den 2008-10-13 klockan 12:15. |
![]() |
![]() |