![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Alla stationer finns i princip förutom T-centralen, när jag kommer dit så svävar bara alla spår i tomma luften..
Så nu skulle jag behöva er andras hjälp med att lösa problemet.. Jag har försökt installerat om stationen men utan resultat. Tacksam för hjälp! Senast redigerad av Sparkfot den 2008-05-16 klockan 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
hmm... Jag tycker att jag känner igen detta, det e fler som haft prob. med detta.. Själv har jag inte trainz, så jag vet ej!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Det här kanske kan vara till hjälp?
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=15085&page=15 Jag såg att du redan gjort ett inlägg där angående T-centralen. Men skickar ändå denna länk.. Senast redigerad av Julian den 2008-05-17 klockan 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |