![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fråga angående Svenska tåg 2005.
Har STW + div. skapare av matrialet på skivan, något ingående avtal med Nordic Softsales. Att matrialet inte får läggas upp för nedladdning inom en viss tid. Om så är fallet, hur långt fram i tiden gäller detta. Kommer matrialet någon gång i framtiden, att läggas upp på STW:s sida.
![]() |
#2 |
|
![]()
Ingen från STW-gänget som kan svara.
Anledningen till att jag frågar. Är om det är lönt att använda matrial därifrån, som t.ex. Tomas spår & luftledningspaket m.m. Om man nu skulle bygga färdigt något, utav det man håller på med. Känns lite meningslöst att bygga färdigt och sedan lägga upp på DLS. När allt matrial inte finns för nedladdning.
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Bra fråga. Vi får ta en lokal diskussion om detta och återkomma.
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Vill bara inte, bli bombarderad av mail igen. Som när jag gjorde ommålningar på Reginan och T43:an och la upp på DLS. Det var inte alla som hittade länkarna, till nedladdningarna av orginalen på forumet och min knagliga engelska var inte till mycke hjälp.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Nu när Iore är på G.
Finns det någon möjlighet, att Malmvagnen Uadh blir nedladdningsbar på STW sida eller på DLS?