![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja, iallafall om man ska tro deras hemsida: http://www.shipsim.com
Features:
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Härligt. Hade tänkt att köpa det
![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]() Citat:
Däremot finns dessa hamnar/områden:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag är en liten VSare, SS06 var inget speciellt för mej. Men jag skulle kanske kunna migrera om dom lägger in så man kan segla överallt, kanske en global karta utan byggnader utan bara kusten. Isbrytning over fett toknajs, do hoppar jag nog över direkt.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vilka hamnar blir det i Ship Simulator 2008 som kommer nu i dagarna och vilka hamnar blir det i det som kommer i september, någon som har en susning om det? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag tackar för det, inget från sverige och inget från stockholm på gång till detta spel alltså, då är virtual Sailor mycket bättre med hundratals nedladdningsbara båtar både svenska och utrikiska så det så. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Ja, men Grafiken är värdelös om man jämför med SS08..
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Visst är grafiken bättre i SS än VS, men eftersom dom inte tillåter andra än sig själva göra add-ons, så är VS ett bättre val.
Synd att dom inte fattar att mer add-ons gör spelet/simulatorn bättre...
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Nu är det bara några dagar kvar till Sverigerelease!
![]() Fast en skum grej: Officiellt datum är 070713, och så står det på återförsäljarnas hemsidor också, UTOM hos den billigaste(?)... På http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1713588 står det: "Levereras på releasedagen (2007-07-18)", och Ursprungsland: Sverige"!! ![]() Ska ringa under kontorstid i morgon o kolla upp detta! Jag har förresten kastat mig in i debatten om en skandinavisk avdelning på SS2008's forum! Läs, och posta inlägg/svar där du också om du håller med! ![]() Länken dit är: http://www.shipsim.com/ShipSimForum/...4.html#msg7144 Senast redigerad av Patrix den 2007-07-08 klockan 11:24. |
![]() |
![]() |