![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
börjat om från början med Stockholms tunnelbana och har nog också löst problemet i Stockholms tunnelbana som jag byggde, det var nog för många C20
![]() Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Ett tips är att dela upp texten så folk orkar läsa den.
Det gjorde inte jag.
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett litet tips i all välmening Johnny.
![]() Försök att dela upp texten i stycken när du skriver så mycket som du ovan gjort. Som det är just nu med all text blir det svårläst och du riskerar att folk inte läser all text. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja hur som helst så var min farhåga befogad, det var för många tåg i sessionen därför blev det hackigt och ryckigt och dörrarna krånglade, det är löst nu, vagnhallarna är tomma och bara två tåg finns utsatta nu.
Det är fortfarande felmeddelanden, men alla kommer direkt, förrut kunde vissa felmeddelanden komma när man lämnat en station eller liknande, allting är perfekt nu, jag kan köra med V08 C20:an hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meddelandet gällde alltså mönsteranläggningen Stockholms tunnelbana som jag färdigställde för ett tag sedan. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |