![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu är jag äntligen färdig, och har laddat upp Helsinki Tram Pack till train-sim.com. Det blev två paket (HTP och HTP2), varav det sista fick jag mycket hjälp av Hawk med. Trots att det inte är dom riktiga modellerna och nyanserna (skulle varit mörkare grönt och ljusare gult), ser dom inte så tokiga ut ändå. Hoppas ni gillar dom!
HTP ![]() HTP2 ![]() ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Service Pack 2 - Passenger Pack | Blyfri | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2004-08-05 04:55 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
Mina rutter och ommålningar. | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-08 07:30 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 17:16 |
STW klart för Service Pack 3 | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-08-11 08:31 |