Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-10-31, 22:08   #1
simonbertilsson
Hyttåksfettischist

Reg.datum: May 2005
Skicka ett meddelande via MSN till simonbertilsson
Standard Stubbarace [Bilder]

Hur många av er har varit med på ett äkta stubbarace? Tänkte väl det... Då ska jag förklara.
Man tar en eller flera uttjänta bilar, men som ändå går att köra med. Helst med bakhjulsdrift, sen tar man sig till en stubbåker, gärna lite sådär lagom lerig (men om den ska vara ledig krävs en lastare, traktor eller dylikt att dra loss fastkörda bilar med). Sen kör man! Låter kanske primitivt, men det är vansinnigt roligt ska jag tala om!

En Volvo 240. Hon som körde visste verkligen vad hon gjorde...

Samma bil, samma förare. Notera leran som stänker upp bakom bilen.

Fortfarande samma bil och samma förare. Här har hon dock satt sig. Eftersom lastaren inte var bemannad för tillfället, så gick det fortare att putta iväg bilen. De som gjorde den tjänsten fick dock ångra sig, sedan de fick något vansinnigt med uppsprätt lera på sig.

En pärla från Trollhättan, i skick som ny. Dock inte lika rolig som skrothögen från Göteborg. Den hade ju framhjulsdrift.

Den här kärran må se imponerande ut, men det var den inte. Den hade nämligen sexhjulsdrift, så något sprätta blev det aldrig...

Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
simonbertilsson besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:37.