![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag, Conny och Patric (GodisP) + 2 andra icke-forumiter besökte idag Persontrafiksmässan i Älvsjö. Jag hade naturligtvis kameran med mig, men det var rätt svåra ljusförhållanden med strålkastare lite här o där och så massor med folk som gick ivägen. Det blev lite fler bilder på vad vi hade för oss än själva utställningsobjekten, men men
![]() 1. En nylevererad Mercedes Citaro för BlekingeTrafiken. Utsedd till Årets Buss 2007. 2. En Volvo 8500 med okänd destination (Köpenhamn tror jag). Lägg märke till hur utställarna placerar sina reklamhållare, snällt mot fotografer. 3. Conny i densamma ![]() 4. Patric höll sig till lite mindre bussar. Barnen var inte så glada över det ![]() 5. Och så måste jag retas med H33-fantasten i gänget genom att visa vagnen jag åkte med till Västerhaninge på morgonen ![]() //Kristian Senast redigerad av Kristian den 2006-10-21 klockan 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Så Patric har börjat köra buss nu också? Hehe
![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Krille400
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Conny verkar trivas där bakom ratten. Fast Patrik är ju skön, varför ska allting vara så stort?
![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Fina bilder
![]()
![]() |
#7 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Det vill jag också ha reda på, kanske ska åka upp där och kolla.
![]() F.ö Snygga bilder ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vad jag vet så var det slut igår, men kan ju vara senare, tycker mig ha hört att den kunde vara slut idag också!
EDIT: Då var den slut igår iaf.. ![]()
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2006-10-22 klockan 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Sista dagen var igår.
|
![]() |
![]() |