Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-10-13, 20:54   #1
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile Allmän fråga...

Hur har er Fredagen den 13e "Otursdagen" varit, anledningen att jag frågar är att jag misstänker med tanke på hur många på Näringslivstidningens sajt som råkat illa ut just idag är 80 procent mer än en vanlig fredag.
Själv älskar jag fredagar över alla andra dagar på veckan och själv har jag haft en ljuvlig fredagen den 13e och det tror jag beror på att det inte kanske inte är många som råkar ut för små oförätter lika ofta som mig
och så har jag vågat ta denna fredag med en klackspark och det lönade sig, så jag tycker man ska trotsa all sån där nedra 100 år gammal skrock och det var just vad jag gjorde idag, modigt, ja kanske, men jag har mått som en prins idag, det kanske är så att när alla andra går runt och gör det dom brukar då har jag lite lättare för att känna mig som bara en kugge i maskineriet, men idag har det känts som att jag var the champion nästan för första gången i hela mitt liv svåra 21 infantila autistår. Mvh Johnny Nilsson
Jonmpa besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-10-13, 22:02   #2
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Att det varit fredagen den 13:e har jag verkligen märkt. Har haft en helvetisk dag och inge skoj alls. Vad som hänt är för mycket att ta upp. Det har dock inte varit av fysik karraktär, utan mer av psykisk stress. Skitjobbig dag, men tack och lov snart slut!
Gammal 2006-10-13, 22:15   #3
Olaf Lindström
Moderator

Reg.datum: Dec 2002
Standard

Dagen började med elkunskap, tråkigt värre men därefter besök på "OnTrackImgaing" mässan i Jönköping och sen åter för en mindre lektion i Lokala Nätverk A där man "laborerade" med en värdelös, som alla deras routrar, router från D-link. Hem med tåg och några tidningar att läsa om foto, sen lite jobb kvällstid men på de hela sammantaget en dag som varit både trevlig o mindre trevlig, inte något speciellt.

Sen tror ja inte på skrock eller nåt sånt krims krams utan lever i nuet snarare.
Gammal 2006-10-13, 22:22   #4
Jonmpa
Medlem

Smile

Det var mycket tråkigt att höra, tack så mycket för er medverkan i denna tråd, trevlig helg!
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-10-14, 00:40   #5
simonbertilsson
Hyttåksfettischist

Reg.datum: May 2005
Skicka ett meddelande via MSN till simonbertilsson
Standard

Vad är egentligen meningen med att utropa Fredagen den 13e till otursdag? Halloween tjänar ju affärerna pengar på, men Fredagen den 13e-jippot är bara meningslöst. Gör bara folk deppiga. Så meningslöst att hålla på med tomt skrock.

Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
simonbertilsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-10-14, 10:33   #6
Conny_87
Medlem

Reg.datum: Jun 2005
Skicka ett meddelande via MSN till Conny_87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simonbertilsson
Vad är egentligen meningen med att utropa Fredagen den 13e till otursdag? Halloween tjänar ju affärerna pengar på, men Fredagen den 13e-jippot är bara meningslöst. Gör bara folk deppiga. Så meningslöst att hålla på med tomt skrock.
Va inte sån nu Simon . Tänk på att folk behöver något/någon att beskylla när det går illa. Och då funkar ju Fredagen den 13:e utmärkt.
Conny_87 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-10-14, 11:00   #7
Jonmpa
Medlem

Smile

Ja, det har du säkerligen 100% rätt i Conny, när det går åt skogen behöver många människor något att skylla på och det var ju en sån dag igår, men eftersom att jag inte råkade ut för en enda oförätt är väl det det levande beviset att fredagen den 13e bara är 100 år gammal skrock och det som hände folk den dagen igår kunde hänt exakt närsomhelst, kollade på vad folk skrev hade hänt igår på N24 och här och saken är klar, det är bara vardagens små händelser som drabbar oss alla någon gång, så det är så enkelt att endast dom som råkat ut för nåt påvisar detta och då är det solklart att det blir många som skriver om att dom råkat ut för olyckor just igår, så fredagen den 13e är samma blaj som Tomten, Troll, Spöken och annat sådant, så enkelt är det, jag tackar även Conny och Simon för era åsikter om fredagen den 13e. Mvh Johnny Nilsson
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:58.