![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Är det fler än jag som får problem med t.ex hastighetsmätaren då man byter hytt i tvåhyttslok med kommandot ALT+C? Efter att jag bytt hytt händer det ofta att hatsighetsmätaren inte fungerar, byter man hytt igen så fungerar det. Är det fler som får samma fel? Känns lite dumt då jag helst kör i cab-mode.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Ja, detta problem ligger hos loktillverkaren.
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2006-09-27 klockan 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jag har även råkat ut för det. och kör jag åt fel håll med tex en av pikkabirds lok. får jag värdlens skript error när jag passerar en AWS punkt. men åker jag åt rätt håll funkar det. så jag har börjat med att ha två lok ihopkopplade. åt var sitt håll
![]() men de är de enda loket jag har sett de på. och vet itne om de gäller alla hans lok |
![]() |
![]() |