![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Har köpt ny sata2 hårddisk, lagt in alla drivrutiner och instalerat TRS2006 och så långt fungerar alt väl, men när jag installerar SP1 får jag upp en ruta som jag inte förstår.
ag kör vidare och får meddelandet att uppdateringen ok men när jag sedan går till Edit Session får jag bara fram rutor med Properties, detta gäller Driver och alla övriga. kan inte lägga till något över huvudtaget. Har gjort på gamla hårddiskar förut utan problem. Vad kan vara fel?????` HJÄLP!
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Lösning: 1. Installera TRS2006 på nytt. 2. Starta INTE TRS2006. 3. Installera SP1. Om du har SP1 på en CD, kopiera SP1 till hårddisken och kör uppdateringen därifrån. 4. Starta TRS2006.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tack det funkade.