![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Har någon hört något från Auran om de har några planer på att inkludera funktioner för spårbibliotek?
I så fall skulle Trainz ersätta (och sopa mattan med) alla dessa halvfärdiga modellrallar-program. /Jörn ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej jag har inte hört något sådant, (jag brukar höra lite om vad som är på G).
Det har aldrig nämnts vad jag vet och Auran håller ju på att ta bort Modellrallar stämpeln så jag tror inte det blir aktuellt med något liknande. Själv bygger jag med flexräls eller "handspikat" i källaren så jag har inte ens funderat på det. Om du vill ha ett BRA program för MJ design kan jag rekommendera 3rdPlanit som även har en mycket bra support. (Nej jag har ingen koppling till tillverkaren annat än söm nöjd användare) /Kenny Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spårbibliotek i Trainz? | xrvjorn | Trainz - Allmänt om Trainz | 17 | 2001-10-06 08:22 |