![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har ju efterfrågat en egen liten avdelning av Trainz2006.
Kom bara på ett väldigt enkelt sätt att lösa detta, innan alla trådar är utsprida lite huller om buller. Har bara skapat en egen mapp (Trainz2006) under favoriter och lagt in länkarna till alla trådar som handlar om just 2006. Sä slipper man leta efter dom just nu och senare. Då det säkert snart, börjar ramla in en jäkla massa frågor när fler och fler skaffar det.
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
Om alla kunde (jag editerar de inlägg där det saknas) kunde skriva [TRS2006] först i ämnesraden så går det busenkelt att få fram alla trådar.
Gå till Sök-länken ovan och skriv in [TRS2006] och vips har du de trådar som handlar om TRS2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Jaha, där ser man.
Jag som tyckte, att jag hade kommit på ett bra och lätt sätt och få ordning på det hela för mig själv. Undrar var hjärncellerna gömmer sig ibland. Så som du skriver Fredrik, så skulle ju allt fungera utmärkt om vi bara inledde det hela, så som du beskriver och bli väldigt lätt att söka efter.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|