|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
Har alldeles för att glömma och en viktig information saknas i manualen:
Kommer man från Åmål måste tågsättet stanna framför norra utfartsväxeln. I annat fall går bommarna ner i vägskyddet strax bortom vbäxelnFarten direkt efter växeln får inte överstiga 20 kim/tim. Vägskyddet är så konstruerat att man skall kunna rundköra ett lok förbi yttersta växeln utan att bommarna går ner. Vad gör man inte för bilismen. Nisse |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
|
Vilket vägskydd pratar du om ? STW eller STL?
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
Erik1200: Intresserad av banan? Sänd email-adress. Använd Forum/Medlemslista.
Nisse |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|