![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
När jag tar upp Contant Manager i Trainz 2010 och där väljer Open For Edit så är det tre saker som inte går att köra Commit på. Valet är fortfarande möjligt men inget händer när jag kör det kommandot. Jag har försökt att radera de här tre sakerna men det går inte heller. Valet är gråat.
Detta i sin tur gör att det inte går att starta Trainz från Content Manager. Men det går från startbilden. Finns det något sätt att fixa till det eller är det bara till att acceptera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Content Manager v3.3.jpg
Längre ner på sidan, under regler för att posta står det "Du får redigera dina inlägg", men hur gör man. Jag ville lägga in bilden på mitt första inlägg men kunde inte hitta hur jag gör- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Går det inte att köra "Edit-Revert" alternativt "Revert to Original" på objekten?
---------------------------------------------------------------------------------------- För att redigera (editera) inlägg så klickar du på "Edit" knappen nere till höger under ditt inlägg. För att lägga till bilder när man redigerar måste man sen även välja "Gå till avancerat".
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2014-06-16 klockan 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack ekankal. Revert fungerade utmärkt.
Angående editering. Jag startade ju två trådar. Inget av dem hade någon Edit knapp. Det fanns ingen knapp alls. Men däremot på mitt andra inlägg i den här tråden så fanns det en Edit knapp samt en Citera knapp. PS. På det här inlägget finns det också en Edit knapp som jag använder mig av just nu. Men på de första inläggen finns ingen Edit knapp. Senast redigerad av CGD den 2014-06-17 klockan 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Edit-knappen finns bara i ett dygn, sen försvinner möjligheten att redigera gamla inlägg.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Av någon mystisk anledning går det ej att ändra första inlägget i en tråd
![]() //Jocke på tur i Västernorrland
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2014-06-17 klockan 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |