|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-06-09, 22:19 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
En Tuta om Texturering och Mappning ...
... i Gmax:
Denna Tutorial gör inget anspråk på att vara heltäckande men kan kanske hjälpa en del igång. Den beskriver hu man texturerar och mappar ett enkelt skjul i Gmax. Skjulet får man bygga själv, det består bara av tre delar, grund, sidoväggar och tak. Övningstextur bifogas:
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn |
|
Taggar |
gmax, mappninh, texturering, tutorial, uvw |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|