![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Testade ASUS GamerOSD i surveyor och provade olika knappar på tangentbordet då plötsligt verktygsmenyn försvann. När jag sedan klickade på musen så slog blixten ner och orsakade ett förbränt, rykande område. Har ingen aning vilken knapp jag tryckte på.
Kan någon förklara och vet vad jag gjort då jag inte själv vet det.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Du har förmodligen hittat ett så kallat påskägg som skaparna av Trainz har lagt in. Om man skriver eller trycker in en speciell kombination av tangenterna så blir det något lustigt. Se bifogad video. http://www.chakpak.com/video/trainz-...codes/10175662 Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej, jag kan inte svaret eller för att vara taskig, men måste säga att det ser jävligt coolt ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Vilken tangent är FLY....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
FLY är ingen tangent.
Alt+F+L+Y Gå med musen och pil-tangenterna.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|