![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag startade nu en tråd om vad ni har för skrivbordsunderlägg,det fanns en gamal tråd som inte återfinnes och blev låst. Visa upp en bild
och berätta sedan lite varför ni har den som skrivbordsbild. Jag har en skrivbordsbild som är från Köping station,den var plåtad av mej.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har en modifierad version av Windows XP Professionals skrivbordsunderlägg..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Min skrivbordsbild kommer från en IFK Skövde-match.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
har väl inte någon sett?
![]() ![]() Observera att detta är den bäbara datorn, annars har man lite mer tågrelaterade ikoner. Ni som är CS nördar, oroa er inte. Jag har inte kört det mer än 2ggr... ![]() EDIT: ![]() Här är då en bild från min stationära burk!(har en till, men den är ju sällan använd av mig...) Bilden är tagen dagen innan NJ åkte till Kristianstad! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-09-24 klockan 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Med Sveriges bästa lag!!!
![]() ![]() ![]() MVH Kenneth PS Säg nu inte att DIF är Sveriges bästa, än så länge är MFF Sveriges bästa, tills denna allsvenska är slutspelad. DS
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Bara ett bevis...
MVH Kenneth
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() ![]() *=)
![]() |
#8 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Då får väl jag ta o bidra med en bild ochså!
![]()
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag är en som byter väldigt ofta, men just nu har jag denna. Har satt ett kryss på bilden, för jag vet inte vem som tagit den???? Om det ändå är nått copyright-brott, så ta bort den isånnafall!
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Min skrivbord se ut så här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tobias, jag använder printscreen knappen med det är väldigt svårt att använda den för att fånga objekt ute i verkligheten. Bilden på loket är tagen när det passerar Gnesta och taget med mobilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är mitt skrivbord. Jag byggde huset själv nånstans i Bergslagen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Jag tror bilden är tagen av en Jörgen Larsson, bilden finns på www.järnväg.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|