![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Här nere hos mina kussar i Falsterbo finns grymt många gamla häftiga bilar! En gång om året är det ett race som heter "Falsterbo carshow" där både gamla fina veteranbilar och nya härliga ferrari, porsche m.fl bilar dyker upp. Här är iaf några som jag har hittat (observera att det inte är race nu). Alla dessa bilar stog på samma gata
![]() ![]() Cadillac från 70-talet någon gång. Stod parkerad bakom en annan vit cadillac, båda av olika modeller! ![]() Fotat från en av sidobackspeglarna från den främre bilen! ![]() Trevlig liten fin bil från 50-60-talet? ![]() Ska se om jag hittar fler bilar, och kommentarer uppskattas ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|