![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5ABsyGhBVXM
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vad säger du, är det inget ljud, det var ju märkvärdigt värre det!!! för på min dator hörs filmen iallafall, jag provspelade den för två minuter sedan.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jo. Både bilden och ljudet kommer efter cirka 7 sekunder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
AAH!!! Nu gick det upp en "liljeholmare" det är så att när jag spelar in nånting eller kopierar nånting så tar jag med några sekunder före filmen börjar för att vara säker på att hela filmsnutten blir med och först i några sekunder är det ju knäpp tyst i några sekunder sen kommer ju filmen och ljudet fram efter att den blå rutan har försvunnit, så spela hela filmen och återkom gärna om du fortfarande inte hör något ljud eller meddela om ljudet hörs i själva filmen. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för det Robban, precis vad jag kom på för en minut sen. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |