![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej!
Har precis köpt TRS2004 och vill nu ladda ner SP2 och SP4. EFtersom jag inte riktigt förstår Download-sidan så undrar jag om det är någon som vet kuid-nr/namnet på SP2 och SP4?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jepp,du får försöka att göra detta. Jag skulle säga att du ska först välja detta nummer "750" óch när datorn har identifierat det ska du installera den andra,som jag inte riktigt kunde minnas.
Men du får försöka installera SP2 från början,och sen får de som har minnet beskriva resten. SP2,den gör så att man kan skriva å,ä,ö. Lycka till. Viktigt! Försök inte att installera en senare service packs,för de är då man måste installera om hela TRS2004, på samma sätt.
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Kolla sen om du kan hitta den som uppdaterar EXAKT ditt nummer till senaste SP4 här: http://www.3dgamers.com/games/trainz2k4/downloads/ Chansa INTE med något som är "nära", då blir det ominstallation!
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag lyckades installera det så nu funkar allt. Tack för hjälpen!