![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Först vill vi säga Tack till er som hört av er!
Det känns väldigt roligt att folk är villiga att erbjuda sig att hjälpa till. Vi har nu fått ihop den summan som behövs men innan vi nu går vidare är det ett par detaljer som måste kollas upp noga innan vi går vidare. Detta för att inte köpa en server som vi sedan inte får/kan använda. Mer information kommer fortlöpande. Jag kommer efterhand att ta kontakt med er som hört av er med ekonomisk hjälp. Jag kommer inte ta emot några pengar förrän jag vet med 100% säkerhet att vår idé går genomföra. Skull inte kännas vidare just att först ta emot pengar och sedan stå där med en server som vi inte kan/får använda. Tack än en gång! Men ni får gärna fortsätta klicka på google-annoserna. Det har klickats en hel del senaste tiden vilket är mycket bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ny server är beställd och bör anlända idag och sedan återstår att sätta ihop den.
Dessvärre ser det ut att bli för tajt med tid att få den rullande innan folk börjar gå på semester på mitt arbete. Återkommer med mer info. |
![]() |
![]() |