![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
Idag fick vi ett nytt grafikkort ( Radeon 9800 Atlantis Pro) till våran xp. Jag satte in kortet snyggt utan problem. trodde jag. Men sen var det den där jäkla molex kontakten med 2 sladdar som jag inte vet var dom ska sitta. det finns såna motsatta uttag som det står p3, p4, p5 och p6. När jag sätter i en kontakt i ngn av dom slutar det med att det dyker upp en massa streck på bildskärmen och musen blir orörlig. Sen blir bildskärmen svart. Kan ngn hjälpa snälla. Vill köra Boiling Point.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hmm? Grafikkortet kanske inte passar till din data? Anars köp en
Dell dimension för Ca 5000 kr så är jag 100 % på att du kan köra spelet! Obs! lemna tillbaka Grafikkortet om det går! Tycker att det är synd om dig! du är en Hyglig Kille! ![]() Mvh / Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
ja jag köpte ett nätagg på 400 watt (förut 250) det funkade ändå inte. Jag har fått lov att scicka tillbax det för kontroll och eventuellt pengarna tillbaka. Du har nog helt rätt i en ny dator men pengar växer inte på träd tråkigt nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
De där kablarna är till för att ge kortet lite mer ström. Från ditt nätaggregat kommer det ut flera kablar. Om jag skulle gissa så ska ena konakten gå till 3d kortet och den andra ska du sätta ihop med en sladd som kommer ut från ditt nätaggregat.
När kommer strecken upp?, direkt när du startar upp datorn?
![]() Senast redigerad av Sigma den 2005-06-04 klockan 00:08. |
![]() |
![]() |