![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fick ett väldigt elakt mail av min syster idag.
Vad ska jag göra för att ta ner henne på jorden igen eller är det här humor. Lite sagt om män.... Vad har män och moln gemensamt? När de dunstar blir det en bra dag Vad är en man i saltsyra? - Ett löst problem Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? - Det här går över mitt förstånd När är en man värd 5 kr? - När han hämtar kundvagnen Vad är en man som hoppar ut från 15:e våningen? - Ett bidrag till "Bo bättre" Vad är skillnaden mellan hundmat och en man? - I hundmat finns det mer hjärna Varför ska en kvinna hellre vara söt än klok? - För män kan se bättre än tänka Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? - I yoghurt finns det kultur Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? - Änkemän Varför finns män över huvudtaget? - För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan SKICKA DETTA TILL ALLA TJEJER SOM BEHÖVER FÅ SIG ETT SMILE IDAG Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hehe, den där var bra!
Brukar också få såna hemska mail ibland av det motsatta könet. Det värsta är när den som skickar är mörkhårig för då funkar inte de gamla blondin-skämten som motmedel ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
detdär var ju inte nytt precis. Varför är tjejer taskiga ibland och kallar alla killar för puckon. fy fan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Utan män skulle det inte finnas några kvinnor... Så enkelt är det.
Jo jo, försöka med provrörsbefruktning går ju... men vart skulle spermierna komma ifrån då ?
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Visserligen är många killar sådana som tänker med Petter-nicklas, men många killar är ju schyssta! ![]() Fast mitt ex. var inte så, hon kallade inte mig för pucko, inte gör hon det fortfarande. Så alla tjejer är inte taskiga heller, lyckligtvis! ![]()
![]() |