![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag sitter och kladdar lite på Regina, men jag hittar inte tågets dörrtexturfil och därmed kan jag inte ändra dörrarnas färger. Så jag undrar om någon vet vart man hittar filen, och vad den heter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dörrarna ligger under "pants" eftersom dörren emulerar en strömavtagare. Funktionen att kunna röra sig används som dörr så det ligger under en helt annan mapp.
Om du tittar runt hittar du dörrarna säkert. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Okej, men nu har jag sökt i mappen ...World\Dispatcher\Downloads efter "pants", men jag får inga träffar som inehåller dörrtexturen. Är det så att filen ligger okrypterad, så att man över huvud taget kan komma åt den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
KUID-nummer består som du kanske vet av två delar. Första delen talar om vem som gjort modellen och andra delen talar om vad det är för del.
Eftersom du har koll på nummret vem som gjort Regina (första delen) så är det bara att kolla av resterande som har samma nummer (första delen). Jag formulerade mig dåligt. Det är ju inte så att katalogen heter pants utan den har ju kuid-nummer precis som alla andra mappar. Däremot är ju dörrarna en strömavtagare egentligen. Senast redigerad av Fredrik den 2005-04-04 klockan 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för hjälpen Fredrik, nu hittade jag texturfilerna jag sökte!
![]() |
![]() |
![]() |